Zakładka do książki z kotem


Ostatnio bardzo dużo szydełkuję. Fajnie było na chwilę zmienić technikę na haft krzyżykowy.



Materiały wykorzystane do haft:
- aida rozmiar 18 (przycięty kawałek do 40x140 krzyżyków)
- czarna mulina
- igła nr 26
- filc
- szpilki

Sam wzór haftu został zaplanowany na 35x120 krzyżyków.

Wykonując zakładkę do książki wzorowałam się pracami Chagi :
Kurs - zakładki do książek
Zakładki blackwork + igielniczek


Poniżej przedstawiam jak wygląda haft po lewej stronie. Wydaje mi się, że jest on całkiem ok. Nie ma żadnych supełków. Linie układają się w jedną stronę.Nie widać, aby z tyłu były jakieś krzyżyki, czy inne stworzone kombinacje.




Chciałam, aby zakładka miała na dole i na górze frędzelki. Pacę z obu stron zabezpieczyłam za pomocą ściegu ażurowego (ścieg kwadratowy) na całej szerokości wzoru.





Następnie wycięłam kawałek filcu wielkości całej aidy, zabezpieczyłam szpilkami. Całość zszyłam ze sobą.


Nadmiar aidy i filcu przycięłam, a na górze i na dole wyciągnęłam nitki aby powstały frędzle.


A tak wygląda prawa i lewa strona zakładki


... i gotowe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga