Jednorożec


Czas pochwalić się nową pracą :)
Na początku października brałam udział w testach nowego wzoru przygotowanego przez Włóczkowe przytulanki · Angelina Lorek
Bardzo łatwo zgarnąć co to jest  Oczywiście, że jest to JEDNOROŻEC!!

Wzór od Włóczkowe przytulanki · Angelina Lorek można kupić na jej profilu. Bardzo polecam tez wzór. Jest bardzo ładnie spisany, posiada dużą ilość opisów co i jak zrobić i co najważniejsze jest bogaty w zdjęcia. 
Zaletą tego wzoru jest również to, że ręce i nogi wrabia się bezpośrednio do tułowia. Hura! jest mniej szycia. Szkoda, że głowę, też nie można zrobić kontynuując ten wzór. Następnym razem jak to będę robić maskotkę to tak zrobię. Będzie jeszcze mniej szycia :)
Jednorożec ma jedynie 30 spirali... 27 elementów jako włosy i 3 jako ogon. To już jest udręka w przyszywaniu. Jak już mówiłam, nie lubię zszywać elementów, ale czasami jest taki dzień, że cały dzień mogę siedzieć i zszywać, a wtedy to wszystkie zaległe projekty są skończone.

Hmm... co u mnie.. Jak zawsze sporo rzeczy robię. Mam chyba z 5-8 prac rozpoczętych każda na różnym etapie.  Przypomniałam sobie postanowienie nowo roczne, że najpierw skończę robić stare prace i wtedy zrobię coś nowego... Ta... nic z tego nie wyszło. Cześć prac od stycznia czeka na skończenia i te najnowsze też. Wierzę, że kiedyś uda mi się to skończyć :)

No i tradycyjnie na dole zdjęcia pokazujące postęp prac na jednorożcem.

Wykorzystane przedmioty do wykonania pracy:
- szydełko 2
- Yarn art jeans 
- bezpieczne oczy o średnicy 8 mm

Powstały jednorożec ma ok 17 cm wysokości, w pozycji siedzącej, a na gdy stoi ma ok. 24 cm.







Moim zdaniem wyszedł od super!! 

Pozdrawiam,
maRuda


Komentarze

Popularne posty z tego bloga