Jelonek szydełkowy

Witajcie

Święta, święta i po świętach...

W czasie świąt miałam trochę czasu dla siebie. W ramach relaksu i odpoczynku wzięłam się za szydełkowanie. Przecież ile można siedzieć w projektach na studiach...


 

Już w połowie grudnia wpadałam na pomysł, aby zrobić małego jelonka na szydełku. Następnym krokiem było znalezienie wzoru. A to zadanie nie jest takie łatwe, ponieważ jestem bardzo wymagającą osobą. Po kilku godzinach przeglądania internetu po różnych stronach, gdzie są dostępne wzory szydełkowe udało mi się znaleźć prześliczny wzór na jelonka świątecznego :)

Mój jelonek jest zrobiony z nitki bawełnianej, do której używałam szydełka o rozmiarze 2. Nitka nie jest jakaś firmowa, bo została kupiona w sklepie sieciowym.






Poniżej umieszczam link do wzoru -> link do wzoru na jelonka.

Uważam, że bardzo ładnie wyszedł mi jelonek :)

Pozdrawiam
maRuda




Komentarze

Popularne posty z tego bloga