Malutki jednorożec


Hej

Nadszedł czas aby zaprezentować Wam kolejne moje dzieło. A jest to maleńki jednorożec.
Ma on jedynie nie całe 5 cm. 




Jednorożec powstaje on jako nagroda crowdfunding'a dla Balfok w Łodzi (http://balfolk.pl/). Ale co to jest ten balfolk: jest to swobodna potańcówka, podczas której uczestnicy bawią się tańcami folkowymi z różnych krajów Europy. Można spróbować między innymi tańców bretońskich, gaskońskich, z centralnej Francji, z Poitou, portugalskich, polskich, rumuńskich :)

Pod koniec czerwca rozpoczyna się kolejna edycja tej wspaniałej imprezy, na której będą zagraniczni goście. Link  do imprezy i do strony festiwalu.

Do wykonania tego jednorożca użyłam kordonków i bardzo małego szydełka o nr 0,75.
Zawsze w domu gdzieś można znaleźć stare nie używane kordonki no to wreszcie się do czegoś przydały. Praca tak małym szydełkiem nie jest trudna, ale gdy robiłam nim rzeczy 3D to już nie jest tak łatwo. Wydaje mi się, że zrobienie tego jednorożca zajęło mi więcej czasu, niż gdybym go robiła szydełkiem o nr 3. Ale jest on taki piękny :)



W ramach tego crowdfunding'u w planach jest zrobione kilki takich maskotek. Aby było szybciej to zaczęłam robić wszystkie poszczególne części, aby później wszystko za jednym razem zszyć. W celu odnalezienia się co już jest zrobione dla danego jednorożca wykorzystałam poniższe pudełko. W każdej przegrodzie znajdują się części na jedną maskotkę (no i jeszcze w innych przegrodach inne moje bzdety).


 A na zdjęciu poniżej jest przedstawiony etap robienia tułowia: dwie nóżki połączone ze sobą, dwie rączki, które będą wszywane do tułowia. Mówiłam, że to wszystko jest takie malutkie.


Aby nie brać całego ze sobą pudełka wykorzystałam moją kochaną portmonetkę Totoro. Włożyłam do niej elementy, którymi teraz się zajmuję. Czyli jest to doszywanie elementów do głowy oraz robienie im włosów.

Coraz mniej zostało do zrobienia. Już coraz bliżej skończenia szóstki małych jednorożców. Czas się brać do pracy i je skończyć.

Pozdrawiam
maRuda

Link do części drugiej: 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga