"Anna Specjalna 1/2017. Amigurumi"

Witajcie

Pod koniec lutego ukazał się kolejny numer z serii "Anna Specjalna". Jest to już trzeci numer z serii, a pierwszy w tym roku. Znowu się skusiłam i kupiłam gazetkę. Byłam ciekawa jakie są tym razem wzory pluszaków do zrobienia.

źródło zdjęcia
Niektóre pluszaki są ładne, a inne natomiast  nie porywają mnie. Każdemu co innego się podoba :)
Kartkując teraz gazetę zauważyłam, że w porównaniu z pierwszym numerem są dobrze ulokowane wskazówki (nie wiem jak jest z drugim numerem, ponieważ nie przeglądam go; leży sobie na półce i ładnie wygląda).  W opisach są informacje:
  • kiedy należy zacząć wypychać dany element pluszaka;
  • robótkę zaczynamy już od "magic ring", nie ma konkretnie użytych tych słów, ale tak sugeruje opis. Jednak czasami pojawia się łańcuszek oczek ścisłych :( .
Niestety dalej piszą by wykonywać prace za pomocą oczek ścisłych, a powinno się to robić półsłupkami. Może w następnych numerach będzie lepiej :)


Teraz chciałabym Wam zaprezentować, jakie pluszaki mnie urzekły w najnowszym wydaniu "Anna Specjalna".

Jestem ciekawa jak mi wyjdą pluszaki :) Chcielibyście przeczytać post i zobaczyć zdjęcia jak wyszły moje wersje pluszaków?

Pozdrawiam
Ola "maRuda"




Komentarze

Popularne posty z tego bloga