Ośmiorniczka dla malucha

Witajcie

Pod koniec maja na moim profilu facebookowym (pasjeMarudy) chwaliłam się postępami nad pracą. Teraz wypadało by napisać posta na blogu i zaprezentować Wam skończone dzieło. Mam nadzieję, że byliście ciekawi co powstało :)


Z tytuły postu możecie już sami wywnioskować co powstało :)

Wzór na ośmiorniczkę został zaczerpnięty z grupy facebookowej (Ośmiorniczki dla wcześniaków). Wzór ten został przerobiony, aby powstała większa ośmiorniczka :)

Ośmiorniczka ma być prezentem dla małego dziecka. Zatem do wyszydełkowania jej używałam nici 100% bawełnianej Altum Basak, a do wypełnienia jej użyłam kulki silikonowej.








Jak można zauważyć jest ona dosyć spora. Jej głowa jest wielkości mojej dłoni.



Uważam, że bardzo ładna powstała ośmiorniczka :)

Pozdrawiam
Ola 'maRuda'

Komentarze

Popularne posty z tego bloga